سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

نیاز انسان به نوشیدن آب سالم برای ادامه بقا امری واضح و مربهن می باشد. با توجه به اینکه ساختار بدن انسان به گونه ای می باشد که بیش از دو سوم وزن بدن را آب تشکیل داده است این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند.

دستگاه تصفیه آب خانگی swf

 

آب سالم عبارت است از آب بدون رنگ، بو و طعم که میزان مواد معدنی و آلی در آن در حد استاندارد باشد و فاقد هر گونه میکروب و ویروس های بیماری زا باشد.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی swf

تصفیه اولیه آب آشامیدنی در تصفیه خانه های بزرگ صورت می گیرد که عبارت است از گند زدایی و جدا سازی نخاله های شناور در آب، اما آیا این میزان تصفیه برای داشت آب سالم کفایت می کند؟

دستگاه تصفیه آب خانگی swf


آیا برای شما هم پیش آمده که ذرات ته نشین شده در آب درون لیوان را ببینید؟ آیا می دانید اگر میزان مواد معدنی موجود در آب از حد معمول بیشتر باشد موجب ایجاد بیماری های گوارشی و کلیوی می شود؟

 

دستگاه تصفیه آب خانگی swf

دغدغه فراهم کردن آب سالم برای نوشیدن، این روزها بیش از پیش خود نمایی می کند اما کارشناسان سلامت راه حلی برای حل این مسئله اعلام نموده اند و آن عبارت است از استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی


SWS     یک دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک است که به راحتی  بر سر هر نوع شیر آبی متصل شده  تا آلاینده ها، زنگ ها، کلر باقی مانده در آب و سایر یون های سنگین موجود در آب را با استفاده از فیلتر موجود در آن جدا نماید.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی swf

یکی از مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی نوشیدن آب سالم و عاری از هر گونه آلاینده که سلامت بدن انسان را بخطر می اندازد.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی swf


با خرید این دستگاه تصفیه آب در واقع سلامت آب آشامیدنی خود و خانواد خود را تامین کرده و نگران بیماری های گوارشی و کلیوی ناشی از مصرف آب آلوده نیستیم.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی swf

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

 Ø®Ø±Û?د